I´m back!

tjeeena, 
jag ska försöka börja skriva mer nu, kanske inte varje dag för ibland händer det inget intressant varje dag ... 
Jag är så lycklig! Jag har 3 veckor ledigt från skolan, först 2 veckor prao sen påsklov en vecka. Skööönt eller vad? Första veckan ska jag praoa på frisör och manikyr vid västermalmsgallerian, de heter nya naglar och frisören heter heaven no.7 fast det är i samma lokal, mitt emot buss 1 mot stora essingen. Det är jättebra där. Andra veckan ska jag praoa som fotograf, roliga prao va? 
Idag ska jag ut till landet med pappa och lillebror, det ska bli mysigt för vi har inte varit där på 100 år (nästan). Jag tror vi ska ta med dator så jag kan ha kontakt med omvärlden och så ska jag ta med åran kamera och fota lite så kan jag lägga in lite bilder på bloggen. 
Vad ska alla andra göra i helgen? 
Men nu ska jag packa och ta det lugnt, ha det bra. 

Maja.


kommentarer
Postat av: stina

Nämen Tjenare maja !

Aaa, det var det. Vi får hitta på något sen !

Vilka roliga praoplatser :)

2009-03-20 @ 18:29:12
URL: http://sttina.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0