First day

Tjaa,
idag var jag som sagt på prao. Jag började vid 11.00 vilket var väldigt skönt. Först pratade vi lite sen fixade jag lite små grejer, efter det fixade jag med hår produkter. Jag åt en ceasar sallad som lunch från cafe dubbelw i västermalmsgallerian, den var jättegod. Efter lunch tog jag det lite lugnt, sen fick jag tvätta hår och färga hår, det var faktiskt roligt fast kännde ammoniak smaken i munnen en stund efter.
Imorgon är jag ledig hela dagen för min "handledare" är ledig.

Nu ska jag snart äta och sen kolla på CSI. Kollar ni på CSI?


Min lunch                                       Alla hår produkter jag fixa

Maja.

kommentarer
Postat av: Moa

åh fett kul o praoa på en frisör!

ja vill oxå va ledig i morgon ,avundsjuk

kram<3

2009-03-24 @ 17:32:52
Postat av: maja

aa, det är faktiskt jätteroligt! :)

2009-03-25 @ 22:32:33
URL: http://moaja.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0