Day 5 - slingor och naglar

tjenare tjenare,
idag var det min tur att bli stylad, min belöning var: Naglar fixade, slinga och klippa håret och 2 valfria produkter. Bra erbjudande va?
Jag började med att fixa naglarna, fransk manikyr. Sen fick jag blonda slingor och klippte och tillsist välja två hårprodukter. Efter min styling åt jag lunch, sen hjälpte jag till att blanda färg, hämta te, "diskade" färgbunkar, satte upp prislappar till produkter och pratade. Det var en ganska lugn sista dag.Hela prao'n har varit jätterolig, jag har verkligen haft kul! Så tack till lena, nina, carro och carin.
klockan 7 åkte jag och pappa till åkeshovshalle och tränade, jag gjorde gruperad, pik, sträkt, gruperad med halvskruv, pik med halv skruv och sträkt med hel skruv på trampolin. Juste jag klarade nästan pik med helskruv också.
Nu ska jag bara ta det lugnt, egentligen skulle vi kankse åkt ut till landet nu ikväll, men det blir nog inget p.g.a vädret. Antingen åker vi ut imorgon eller inte alls, vi får se.
Ha en kul helg.

 
Hårprodukterna jag valde
 
Mina naglar


Maja.

kommentarer
Postat av: sofia

snygga naglar :P

2009-03-27 @ 22:59:11
URL: http://fiiass.blogg.se/
Postat av: mathilda (:

fan vad toppen, det får inte ens jag :D haha,

2009-04-05 @ 19:10:08

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0