Day 3 - smått och gott.

hej igen, 
idag var en lugnare dag än måndags. Ibörjan skulle jag koppla upp internet och vi skulle fixa en blogghemsida till lena men vi fick inte igång det mobila bredbandet så jag satt och prata med carro som är nagelteknolog, hon har nämligen också gått på rålis. Sen tog jag lite bilder inför hemsidan på några produkter, kollade lite på när de gjorde manikyr. Sen skulle jag och en tjej montera en ställning som skulle vara till herrprodukter, det var jättejobbigt för vi gjorde fel typ 2-3 gånger för beskrivningen var jättedålig, det känndes som det tog 45 minuter. Kollade lite då och då hur de gjorde manikyr. Till lunch blev det pasta. På slutet hjälpte jag till lite med att servera dricka och godis tuill några barn. Jag gick hem istället för att ta buss, det var ganska skönt. Jag bor ju ganska nära.
Jag skriver ganska detaljerat för jag har nämligen en skolupgift att skiva dagbok om min prao och istället för att skriva i ett block kan jag bara kolla min blogg.
 
Nu har jag kollat på grey's anatomy. Det slutade spännande, jag vill bara se mer och mer inte vänta en hel vecka!  


Hemma                             Fick lust att fota trappan.


Maja.

kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0