School

Idag hade vi som sagt SO prov och det gick bra, tror jag. Sen hade vi vikare de sista två lektionerna, hon är helt galen fast lite härlig för hon är snäll mot tjejerna. Vi typ lyssnade på musik, dansa och skrev lite på våra tal. Sen fick vi sluta tidigare också, vid 13.10.
Efter skolan gick jag, malou och isolde till jens och lämnade hans mössa och då var han på väg ut med Bolt, hans hund, så vi gick med honom fast bara en liten stund sen gick vi hem till malou och lagade nudlar. 40 minuter efter kom antonia och anina och vi gjorde deg och åt, gott gott. Vi gjorde nästan igenting bara snacka och dansade till musik, och jag isolde och malou hittade på världens bästa reklam för någon produkt , fast vi vet inte vilken. Det var härligt att inte göra någonting bara vara. När jag kom hem satte jag på mig min velourdress, mys.

  
       Klassrummet                                                 Dans
 
     tripp trapp trull                          Velourdress


xxxx

kommentarer
Postat av: Maria

sv: okej så bra, nej jag är sjuk :/

Några roliga planer för helgen?

2009-01-30 @ 19:41:42
URL: http://aalins.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0