Lördag,söndag.

Tjoho,
igårkväll var jag hos moa, kom dit vid 5-tiden. Vi beställde pizza och käkade den i sängen medans vi såg på filmen, Familjen Robinson. Jag och moa delade på en mellanstor hawaii, det var jättegott. Sen kollade vi på filmen stomp the yard, som är en dansfilm men Ne-Yo och Chris brown, den var jättebra. Sen var det dags för en av mina favorit filmer, she´s the man, jag har sett den typ tusen gånger och kan hela filmen, jag behöver inte kolla, bara genom att lyssna ser jag hela filmen framför mig, men i alla fall den är så himla bra, har ni inte sett den se den! Citerar: " i´m brilliant, shhhh!" , men man måste ha sett filmen för att fatta, jag skrattar så mycket! Sen kollade vi på en annan av mina favorit filmer, nämligen : mamma mia, den är också helt underbar. Man blir så glad av den och man vill bara åka till den ön. Fast när vi såg den var jag trött så jag sov lite. Men i alla fall, den är jättebra. På morgonen såg vi fullt hus och den är också bra.

Alla de här filmerna rekomenderas!


( Bilder från www.google.se)

Sen på förmiddagen ville vi baka så vi gick och handla och satte igång.


Kladdkaka med vispgrädde.


Världens godaste fruktsallad med sås.
Fruktsallad: Kiwi, banan och persika
Sås: Gräddfil och hackad aftereight.
Kanske inte låter supergott, men det är det, prova!


Vi bakade också citron muffins med choklad överdrag, men de hlömde jag att fota.

Nu ville mamma och ludde baka semlor så det blir bara mer och mer. men lite senare ska jag ute och springa, för jag har bara ätit och legat still så det behövs nog.



Pizza in bed, syns inte jättebra men men...

Puss


kommentarer
Postat av: stina

Herre gud vad många filmer du tittat på xp

hahaha

2009-01-25 @ 20:45:22
URL: http://sttina.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0