Lördag

Hej hej,
imorse när jag gick upp lade jag mig och kolla på ratatouille , den är härligt. I alla fall belv jag jätte sugen på att äta ratatuille, det ser så himla gott ut. Jag tror jag har ätit det någon gång men jag kommer inte ihåg, så vi kanske skulle laga det till middag ikväll. Är det någon som ätit det? Är det gott?

Sen när jag hade kollat klart på filmen ville jag prov skissa ett ansikte, det gick helt okej tycker jag. Men jag tycker det är jätte svårt att rita näsor, de ser så fula och stora ut, så jag gjorde en liten näsa och ritade ganska svagt så den inte skulle synas jättemycket. Det är också svårt att rita ögon, alltså att få de se likadana ut i storlek och allt men jag hittade en hemsida som hette: http://www.klaraav.se och sen söka på rita ögon, de var ett bra sätta att rita på, prova!

Idag har jag inget speciellt planerat, antingen blir det kompisar eller så är jag med the family, men jag måste städa mitt rum för det är väldigt stökigt. Jag brukar alltid sätta på hög musik när jag städar får då kan man sjunga med och så blir det i alla fall lite roligare. 

 


                                           
 

                                     

Bilder tagna från: http://www.google.se


Love


kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0