Hammarby backen

Hej,
Idag har jag åkt snowboard i hammarby backen med Elin, Malou och Anina. Det var jätteroligt och de var inte så mycket folk heller, skönt. Ibörjan va det kanske 10 meter kö sen blev det bara mindre och mindre, på slutet kunde man nästan åka till liften direkt. Vi kom dit vid kvart i tre och slutade åka runt sex. Men tre timmar räcker bra där tycker jag, för det var bra två backar öppna och om man skulle åkt längre skulle man nog tröttnat.
På slutet hoppade vi lite, eller bara tre gånger. Första gången klara jag, sen andra tamlade jag och tredje klara jag men fick dålig balans och ramla sen. Men ganska duktig i alla fall, haha.

Jag tog inga bilder för min kamera på telen är sönder "/ men men...
Nu ska jag bara ta det lungt oh fixa mina naglar tror jag :)

yours truely


kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0