the cruise

godmorgon godmorgon.
hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag.

I fredas vid 18.00 åkte vi som sagt på krysning.
Först när vi kom dit tog vi en drink för vi fick inte gå upp till våra hytter förräns kl.18.00 men vi var där kanske kvart över fem så vi väntade. Sen när vi fick gå upp satt vi i hytten och pratade och skrattade mycket. Sen bytte vi om och gick ner och tog en till drink innan vi åt middag. Middagen var faktiskt god, över förväntningarna i alla fall. Vi var klara med middagen runt elva tiden, så då gick vi och dansade uppe på " discot ". Jag och clara dansade från elva till halv fyra, det var så jävla kul! Fast sen när vi lade oss vid fyra var man ganska trött i kroppen och fötterna! Sen på morgonen behövde vi gå upp vid 8.30 för att inte missa frukosten så vi sov i fyra och en halv timme bara. efter frukosten gick vi runt lite, sen vid tolv tiden gick vi till deras sundeck med pool, bubbelpool och värmelampor. Det var jätteskönt. Sen va det dags att gå av tyvärr.
Men det var en väldigt rolig resa, vi skrattade mycket så nu kommer vi leva länge!

Sen när jag kom hem lade jag mig på soffan direkt och somna, sen åt vi middag och kollade på melodifestivalen. Men jag var ganska trött hela kvällen.

idag vet jag inte vad jag ska göra, får se.


clara, millan & jag

Love

kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0