Undersvik - det bästa som hänt sen Jesus ;)

Tjaa,
jag var ju som sagt på konfa läger under påsken och det var det roligaste jag någonsin varit med om! Vår grupp är otroligt bra, alla är sig själva och vi har jätteroligt tillsammans men kan också prata allvarliga grejer. Alla är helt underbara och jag längtar tillbaka hur mycket som helst! Jag kan inte vänta till sommarn. I alla fall det vi gjorde va: Vi hade bön ibland sen hade vi alltid ett tema om dagen som vi pratade om något. 2 dagar åkte jag skidor och sista pulka eller vi åkte 2 åk sen sola vi och tog det lugnt. På torsdagen kom 50 gamla konfirmander som skulle fira påsk där och alla var jätte snälla. Vi hade hur kul som helst och man lärde känna alla väldigt snabbt. Kommer sakna allihopa. Vi gjorde massa saker men jag orkar inte berätta om allt. Sista dagen var vi uppe och busa och sen basta på natten, gick och lade oss vid 4 och skulle gå upp vid 8. Sov 4 timmar, wäääh. Fast jag somnade klockan 8 på kvällen framför tv'n sen, sköönt.



Nu ska jag och min lillebror laga mat. Falukorv och makaroner, riktigt avancerat!

Maja.

kommentarer
Postat av: stina

Längtar okså till sommaren ! Men då kommer jag tröttna på alla, haahha :Ö

puss & kram

2009-04-17 @ 20:08:37
URL: http://sttina.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0