Cheeleading uppvisning

Igår hade jag cheerleading uppvisning.
Vi skulle göra ett program med tre cheerleading grupper efter varandra men första gruppen hade för långt så vi gjorde vårat på fel tid och sen slutade musiken så då började alla räkna. Men vi hade 2 uppvisningar så andra gången gick bättre. Sen när vi hade fritid byggde vi lite och vi kastade vår topp och gjorde lite annat, det var jättekul! Allt som allt gick det väl bra och det var väldigt roligt fast långt, vi var där från 10.30 - 18.00 så när jag kom hem var jag jättetrött, kollade på robinson och lite på csi sen gick jag och lade mig vid halv elva tror jag.

Maja.

kommentarer
Postat av: Anonym

sv; härligt :)

det går!

gör du då?

2009-04-19 @ 11:53:07
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; härligt :)

det går!

gör du då?

2009-04-19 @ 11:53:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Lucas

fan CSI rules XD CSI Miami är bästa

2009-04-19 @ 21:19:30

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0