liten bloggpaus

hej hej, som ni märkt har jag inte skrivit så mycket på senaste. dels för att jag inte orkat, inte gjort något speciellt kul och så har jag haft lite i skolan. Men vecka 13 och 14 har jag prao och då kankse jag skriver lite mer eftersom jag har mer tid och kanske inte är så slö. Sen vecka 15 är det ju påsklov och då ska jag på min konfa grej och då kankse jag skriver någon gång för jag tror de har dator där. Men hoppas ni som läser fortsätter läsa och så ska jag försöka skriva mer och lite intressantare inlägg.

Puss



kommentarer
Postat av: stina

HAR DU 2 VECKOR PRAO ? :O

Det vill jag också ha.. Vart ska du praoa någonstans ? Jag ska praoa v13, på Mcdonal's på Arlanda, haha

2009-03-14 @ 14:50:11
URL: http://sttina.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0