Day 2 - ledig.

hallå hallå,
igår förmiddag tog jag det lugnt och sprang. Sen på eftermiddagen gick jag och mamma ner på stan och jag fick 3 linnen från cheap monday, de var hur sköna som helst. Klockan 6 hade jag cheerleadingträning, det gick bra och var skit kul. Jag gjorde rondat flickis själv, för de som inte vet va det är är det en hjulning fast landa med fötterna ihop och flickis är en handvolt fast bakåt. Stolt! Jennifer lärde oss pizza dansen också, vi hade nämligen på dunk dunk och alla började dansa och sjunga och skratta! Hur kul som helst för de flesta bjuder på sig själv.


Ett grått, ett blått och en vit.

Maja.


kommentarer
Postat av: Amanda

hahah ja det var roligt! Förresten är du asgrym på flickis, jag har filmat det ;) <3

2009-03-26 @ 23:07:11
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0