Plugg, skola.

Shoho,
idag har vi haft gympa, vi dansade bugg och spelade handboll. Det var roligt.
När jag kom hem började jag plugga nästan direkt, eller jag "pluggade" inte, utan jag skrev om watergatesskandalen på engelska och om olika blodkroppar i biologi. Jag kollade också på the hills på mtv, det är jättebra. Kl.18.45 ska jag tillbka till skolan för att göra slajm med några kompisar, det är nämligen informationsgrej för de nya 6:orna. Och vi får varsin bio biljett för det, så det är najs. Vi har redan gjort det här en gång i 7:an fast då misslyckades nästan alla, hehe. Hoppas det går bättre nu då. Men jag måste äta innan jag går, annars dör jag.

Kärlek


kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0