måste plugga

hej hej, har just kommit hem från cheerleadingen. Det var jätteroligt! Längtar till nästa gång. Det är en väldigt lång träning, 3 timmar. Idag gjorde de lite lättare än vad de brukar för det var några nya, så det var tur det. Men nästa gång blir det jobbigt. 
Nu måste jag plugga SO för vi har prov på fredag och inga fler lektioner, alla våra SO lektioner går alltid bort genom massa grejer så det är lite jobbigt. Vi har prov på franska revolutionen, kan typ G frågor tror jag i alla fall, hoppas det men jag får väl plugga mycket på onsdag och torsdag och lite nu. Sen måste jag duscha. Imorgon har vi sovmorgon till 9.15, skönt. Älskar att sova ut, fast man kan alltid sova mer! 
Men nu ska jag duscha och plugga,

yours truely

kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: jag håller med dig sötnos!



kenza fastnar man för liksom! ;)

2009-01-30 @ 17:50:57
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0