Esse blev äggad! x)

Hallå,
idag fyllde esse 15 år! Grattis!
På lunchen idag tog vi henne ut på skolgården och eggade henne, för man ska tydligen göra det när man fyller 15. Hade ingen aning om det, ett roligt tips för nästa som fyller 15 :)
Sen behövde hon duscha med kläderna på, hehe och tvätta håret som var jätte äggigt med tvål, sen tog vi hennes kläder som också var äggiga och hittade en t-shirt i XL som hon fick ha på sig med skärp och klackskor, hahhahahha. men sen fick hon ombyte som de hade med sig :D

Sen senare åkte jag hem till henne och firade lite, det var roligt. Kommer kankse bilder sen.

När jag kom hem så har jag gjort lite matte och kollat på CSI NY! Älskar.

hugs and kisses



kommentarer
Postat av: Ingrid

På min skola eggas alla som fyller år x) <3

2009-01-13 @ 22:22:58
URL: http://m0nster.blogg.se/
Postat av: tjejerna

haha, det var ju inte du som äggade och de är inte dina bilder, sen när lärarna fråga sa du att du inte hade äggat esmeralda & du tyckte dessutom att det var jätte taskigt :P<3

2009-01-14 @ 16:45:18

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0