En ny start

Hej hej,
det är en ny start för den här bloggen.
Har rensat alla gamla inlägg och gjort om designen lite lätt, ska fixa den snyggare sen.

Idag var jag i skolan disikerade vi ett grishjärta, det såg helt okej ut men det luktade skit! hehehe.
Sen var det ingen god lunch så vi gick hem till mig och gjorde pasta med sås, mums!
Efter skolan åkte jag, clara och malou hem till malou, vi kollade på filmen mamma mia och sen kollade vi på de bästa scenerna igen och dansade till, vi spelade in också, hahaha. Det var jätteroligt, på slutet kom esse också.
Ikväll händer ingenting, ska vara hemma och ha middag med några kompisar och sen ska vi nog kolla på let´s dance, vilka hejar alla på?
Nu ska jag vara lite social.

Puss puss


kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0