Premiär

Hej hej,
idag hade vi premiär på skapande skola, musikalen. Det gick faktiskt väldigt bra, fast man var ju nervös innan. Jag skulle ju sjunga solo. Jag sjöng : Knock, knock knocking on heavens door. Det gick bra tyckte jag.
Handling:
En emo kille blir kär i en fjortis tjej och hon i honom. Men deras gäng tycker inte alls om det så de måst smyga om det. Men tillslut orkar inte Rasmus (emokillen) mer och försvinner. Som en modernare Romeo & Julia. Vår heter Rasmus & Johanna.
Kort beskrivning av den.

Sen tog jag lite bilder på mina kompisar, som var fjortisar och de skulle vara: Hottie and the nottie.
Så här kommer lite bilder.

 
Malou: Hottie    &    Esse: The nottie

 
Esse: Hottie    &    Malou: The nottie

 
En  fin på båda.                                       Elis the emokillen.

Kanske blir fler bilder imorgon, vi ska nämligen gjöra musikalen 2 ggr till för föräldrar på öppet hus. Men jag tycker inte det är lika nervöst för de är ju främlingar och d gör det inte lika mycket om man gör bort sig. Om man t.ex ska sjunga, sjunger jag heldre för okända än typ familj och kompisar. Vad tycker ni är "pinsamast" ?  

Men ha det bra, puss puss

kommentarer
Postat av: Olivia

Aa, den är väldigt sorglig men väldigt bra :)

Hehe, vad kul med skolmusikal! :) Ses nästa träning, hoppas jag :)<3

2009-02-18 @ 21:50:21
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Debela - Har varit på förhandsvisning av Män som hatar kvinnor

skojj det låter.. =)



annars, allt bra? kram

2009-02-20 @ 10:26:32
URL: http://debela.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0