Vårkänslorna kommer!

Jag är lycklig! Det är så otroligt härligt väder idag, och har varit de senaste dagarna. Härligt att få lite hopp (solen) från de tråkiga gråa dagarna som varit. I påsk ska det tydligen också bli jätte bra väder. Lycka. 
Idag ska jag träffa sofia vid halv ett, vi ska bara sola och äta glass tror jag. Sen på eftermiddag/kvällen ska jag packa inför min konfa grej, ska vara borta en vecka i undersvik, ligger mellan järvsö och bollnäs alltså uppåt, det ska bli hur kul som helst. Längtar som en galning. 
Hoppas alla får en riktigt härlig, solig och skön dag. För det tänker jag få i alla fall. 

  
Förra sommaren på landet.                  Den här skjortan hade jag på mig
                                                        hela sommaren ( bjuder på bilden)

Maja.

kommentarer
Postat av: Amanda

hihi sööt<33

2009-04-10 @ 23:11:36
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0