Sjuk

host host,
idag är jag sjuk, förkyld. Det är så tråkigt att vara sjuk, man tror det är skönt att vara hemma från skolan och det är det ju såklart men om man är sjuk måste man bara ta det lugnt och ligga och tråka så det är så roligt som man tror. 
Jag brukar alltid göra en "kur" om jag känner av att jag börjar bli förkyld, ganska tidigt. 
Recept:  1 glas apelisjuice och 1-2 vitlöksklyftor som pressas och blandas i juicen. Det smakar skit men det funnkar för mig i alla fall. Fast inte just den här gången för jag tog det för sent tror jag.
Idag har jag kollat på barnfilm,  bröderna lejonhjärta och barnen i bullerbyn. Det var mysigt. Något positivt i allt elände. Ikväll är det grey's anatomy! Jag tror att derek ska sluta och jag har för mig att jag läste det på tv serie bloggen, men vi får se vad som händer.




Man går på té med honug och halstabletter.


Mamma fick lite tidningar jag kunde roa mig med
och så har jag målat naglarna.

Maja.


kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0