Day 2, 3, 4

Tjenare tjenare, 
skriver en kort sammanfattning om vad jag gjort de senaste dagarna. 
Tisdag: Jag fotoade lite utomhus och sen fick jag hålla på lite med photoshop, det var faktiskt roligt fast svårt när man inte kan. På kvällen hade jag träning, den gick väldigt bra tycker jag, det var näst sista innan uppvisningen så vi övade på hela programmet. 
Onsdag: Igår fotade jag i studio, päron, tomat och gul chillipepper. Det var väldigt kul. Jag fick sluta tidigare för att vara med våra kompisar från afrika som är här och hälsar på. De är egentligen svenska men har bott i Mocambique hela sitt liv men varit i sverige på besök, det var de vi hälsade på förra sommaren. Vi va på söder och igamla stan och bara gick runt och fika lite, det var väldigt mysigt. 
Torsdag: Idag har jag fotat  köksprylar i studio och sen en ros, det var också kul. Sen gick vi på en foto utsällning på kulturhuset. Efter det åkte jag till skansen och träffade mamma, monica, rio och maj ( de från mocamique ) . När vi kom hem lade jag mig och kolla på one tree hill igen, hehe. Man blir verkligen beroende. 

Nu ska jag nog äta och sen kolla mer på one tree hill. Hörs. 


Maj och rio. 

Maja.

kommentarer
Postat av: Anonym

va bra..:Pllt bra..:P

allt bra annars??:)

2009-04-03 @ 23:54:49
Postat av: ISABEL

oj.. det var jag som skicka den förra komentaren..

haha:)

2009-04-03 @ 23:55:48
URL: http://beellh.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag ska ringa pappa nån gång idag och fråga om han heter Sunström, det vore coolt om det var samma ! :P

Jag älskar att åka longboard ! <333 :D

2009-04-04 @ 08:19:12
URL: http://feliciasurf.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0