Hälsodag i skolan

hallå hallå, 
idag i skolan hade vi en tema dag, hälsodag. Först gjorde vi avslappning och masserade varandra, sen kollade vi på en film om motion, efter det fick vi dricka grönt te och äta mörkchoklad, men jag fick ju inte äta eftersom jag har godisförbud. Sista lektionen pratade vi om frukost, och vitaminer. 
Efter skolan var jag på vår musikalgrej i skolan, sen gick jag och malou hem hit och åt och drack chailatte sen pluggade vi lite SO och kollade på tv. 

Nu ska jag kolla på top model 11 och plugga mer SO, min farfar är typ jätteduktig i historia så jag ska ringa honom och be honom förklara. 

Men nu ska jag kolla, för igår missad jag det, tyvärr men får kolla på reprisen på söndag. 

Love

kommentarer
Postat av: Ingrid's

Åh, chailatte <3

Typ godaste ever! :D

2009-01-28 @ 20:34:57
URL: http://m0nster.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0