Söndag

Idag var jag som sagt med stina, moa och ingrid. Vi hade jättemysigt.
Först gick vi till Waynes coffee och drack chailatte. Sen gick vi runt i lite affärer men sen blev vi hungriga så vi gick till McDonalds för det är billigt och bra. Sen gick vi till gina och prova massa saker. Roligt!
När jag kom hem låg jag och kollade lite på tv sen sprang jag och mamma. Nu har jag just kollat på nya avsnitt av gossip girl, yeah!

 
café mys                                                   på affären



en suddig bild på all oss.


Nu ska jag måla naglarna.

xoxo


kommentarer
Postat av: stina

Vad kul vi hade ;)<33

2009-02-08 @ 20:22:04
URL: http://sttina.blogg.se/
Postat av: Felicia

Äääälskaaaaaaaaar chaailatteeee !!! :D

2009-02-09 @ 15:04:53
URL: http://feliciasurf.blogg.se/
Postat av: Moa

haha dte va en riktigt rolig dag! =D

blev du verkli´gen tvungen att ta den bilden med mig i bakrunden!! ja gillade inte ens tröja/tunikan x)<3

2009-02-09 @ 18:16:31

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0