Day 4 - blogg

hej hej,
idag skulle jag börja halv tolv och gick till prao:en men när jag kom dit fick jag reda på att lena inte skulle komma förrän kl. 14 för hon hade fått avbok. Men jag satt och försökte fixa med datorn, laddade in bilderna och lite så, pratade med nina och sen vid ett gick jag och åt lunch. Träffade emilia och hedda i västermalmsgallerian för de proar på cafet längst ner. När lena kom tog vi bort lite grejer som stog ivägen och fixade lite. Hon skulle slinga en tjej men hade inte tillräckligt många foliegrejer så jag rev folie. På slutet kom mathilda, lenas dotter, och vi fixade en blogg åt lena istället för en hemsida så hon kan visa bilder på frisyrer hon gjort, bloggen är både för nya naglar och frisörer. , den är inte klar, vi gjorde den lite snabbt för att visa hur man gjorde.
När jag kom hem kom två av mina sysslingar, Juvia och elton. Juvia fyller snart fyra och hon är såå söt, det är elton också såklart. Juvia ville leka så vi körde kurra gömma och massa annat.

   


Maja.


kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0