Klippning

halleluljah,
idag var jag och klippte mig, bara toppa, typ 2-3 cm. Vill spara lite, klippte mig till nyckelbenen typ i september, 1 dm.
Nu ska jag få långt! Hoppas jag i alla fall.
 Stället heter heaven no.7 och ligger mittemot västermalmsgallerian, står också nya naglar. Det är både frisör och manikyr. Ganska bra, man kan fixa både och, lyxa sig extar mycket.
De är ganska nya, men hon jag klipper mig hos är jättebra och snäll.

Sen gick jag och mamma kanske 20 min i västermalmsgallerian, köpte en tröja från MQ. Lägger in bild snart, har inte lagt in på datorn ännu.

Vid 3 gick vi till clara som fyller 15 år idag, grattis grattis.
Gratta henne! Vi åt smörgåstårta och chokladtårta, och hade det ganska lugnt.
Av oss fick hon hår produkter i present, hoppas de funkar.

Lite bilder från klippningen:




Tänk att ha så mycket hår produkter!



Shampoot och inpackningen jag köpte.



Lite naglck hade de också, och det här vara bara lacken.



Mitt hår bakifrån. Jag ville ha lockigt!


pussk & kramp


kommentarer
Postat av: Stina

Vad tjusigt håret blev ! ;p <3

2009-01-11 @ 13:41:56
URL: http://sttina.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Det är bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0